czwartek, 28 czerwca 2012

Trench-coat

Witam i przepraszam za dość długą nieobecność. Postaram się Wam to wynagrodzić dzisiejszą notką.:)

Trencz - to jedna z tych rzeczy, które powinny znajdować się w szafie każdej z nas. Moda na noszenie prochowców od lat nie przemija, a zarówno kobiety, jak i  mężczyźni wyglądają w nich niezwykle elegancko. Oczywiście trencz można nosić na różne sposoby byleby robić to z głową i zbyt nie kombinować. Jeśli chodzi o moje wskazówki dotyczące łączenia go z innymi ubraniami to powiem tak :
1. nieformalnie - rozpięty płaszcz zestaw ze zwiewną sukienką bądź spódnicą,
2. klasycznie - zapięty trencz będzie twoim największym sprzymierzeńcem, gdy podkreślisz talię paskiem i założysz czółenka na wysokim obcasie.

Jak widać, ja postawiłam raczej na pierwszą wersję ;)















Goodbye !

2 komentarze:

  1. Moja Ty kochana i co ja Ci mogę powiedzieć ;) Jako Twój fotograf i tak mam najlepiej bo wszystkie zestawy widzę jako pierwsza xD Całusy ;***

    OdpowiedzUsuń