sobota, 30 czerwca 2012

Finally came summer holidays !

Witam i pozdrawiam moich czytelników !

Jak już wszystkim wiadomo, dziś rozpoczęły się wyczekiwane przez nas wakacje.
Zakończenie roku w mojej szkole było naprawdę uroczyste i dopracowane w każdym calu. Oczywiście nie obyło się bez łez, które co chwilę napływały mi do oczu. To chyba ja jako pierwsza z klasy zaczęłam płakać, no cóż, nic na to nie poradzę, że żegnaniu się ze szkołą towarzyszą takie emocje. Po rozdaniu świadectw już większość osób cicho szlochała, więc przynajmniej nie byłam odosobniona. :) Choć ten rok szkolny był dla mnie bardzo męczący, to udało mi się go pięknie zwieńczyć - zostałam Uczniem Roku.

No ale dosyć już wspomnień, bo znów się popłaczę ! Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć nowego outfitu, w którym wybrałam się na zakończenie. :)











See you later !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz