poniedziałek, 11 czerwca 2012

Simple

Witam Was ponownie w atmosferze szału związanego z Euro. Jak już wszystkim powszechnie wiadomo " Koko koko Euro spoko", chyba i mnie się to udzieliło. :) Specjalnym fanem piłki nożnej to raczej nie jestem, ale w piątek obejrzałam mecz Polska-Grecja i nawet mi się spodobało, więc śledzę przebieg kolejnych rozgrywek. Co do wyniku, to nie jest on czymś nadzwyczajnym, ale cieszmy się,że przynajmniej nie przegraliśmy. Dziś kibicuję Hiszpanii, a w drugim meczu Irlandii.
Włochy - Hiszpania - póki co jest remis.

Mam dla Was także outfit z wczoraj



Jak widać, nie ma w nim nic przekombinowanego. :)



A na koniec napis spod kapsla od Tymbarka. Nie wiem, jak Wy, ale ja w ostatnim czasie ustawicznie kupuję te soczki i sprawdzam, jaką mam na dziś "wróżbę". O dziwo w moim przypadku często się one sprawdzają. Postanowiłam,że te najciekawsze będę zbierać. Oto jedna z nich :


Ta przepowiednia bardzo mnie podbudowała.  :)

1 komentarz:

  1. blog się fajnie zapowiada. masz styl, zdjęcia również porządne, jednakże zmieniłabym wystrój bloga, jednak czcionka zwykła np times new roman czy geogria i białe tło , blog zyskałby większą uwagę widza, będę wpadać tu do ciebie! mam nadzieję,że skorzystasz z moich rad! powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń