sobota, 26 stycznia 2013

I'm gonna live my life

Cześć :)

Ferie dobiegają u mnie końca, a ja dopiero teraz odnalazłam w sobie wenę, żeby dodać nowego posta. Czasu wolnego nie wykorzystałam tak jak zamierzałam ( niestety ), ale wiecie, jak to bywa, człowiek może sobie planować różne rzeczy, później niewiele z tego wychodzi. Może ktoś będzie się z tego śmiał, ale miałam ambitny cel - zamierzałam się uczyć i to sporo. Czy go zrealizowałam ? W pewnym stopniu tak, ale nie zrobiłam tyle, ile chciałam. Nie wiem, gdzie podział się mój zapał do szkolnych obowiązków, ale gdziekolwiek jesteś i jeśli słyszysz moje usilne błagania, to nakazuję ci wrócić i to natychmiast ! A teraz całkiem poważnie - może i nie zrealizowałam wszystkiego w stu procentach, ale moje postanowienie jest nadal aktualne. Mam nadzieję, że zdolność koncentracji i siły witalne przywrócą mi tabletki pod dźwięczną nazwą: " Sesja". ;D

No cóż, nie będę już nic więcej pisać, bo zamierzam wreszcie zasnąć o w miarę wczesnej porze. ;P
Poniżej dodaję jedno zdjęcie z mojej "zimowej sesji", powiedzmy, że stanowi ono swego rodzaju trailer, a resztę postaram się Wam zaprezentować w najbliższym czasie. :)

Hello ! :)

Holidays are coming to an end for me and now I found  the inspiration to add a new post. I haven't used the free time as I was going to (unfortunately), but you know how it is, man can plan things, then little of this goes.  Maybe someone will laugh out of this, but I had an ambitious goal - I was going to learn a lot. Did I realize my plan ? To some extent, yes, but I didn't do as much as I wanted. Where is my enthusiasm for school obligations ? Wherever you are, and if you hear my earnest entreaties, I command you to come back immediately ! My decision is still valid.  I hope that the ability to concentrate and restore vitality voiced me pills "session". :)


Well, I don't have anything else to write.

I add one picture from my "winter session", let's say it's a kind of trailer and the rest  I'll try to show you soon. :)

 

Bye !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz