niedziela, 29 lipca 2012

Baltic Sea - sunset

Cześć !
Wiem, dość dawno mnie tu nie było, ale w końcu są wakacje i każdy wypoczywa w taki czy inny sposób, toteż wybrałam się nad nasze morze. Przez pierwsze dwa dni było chłodno, żeby nie powiedzieć zimno, ale na szczęście potem pogoda nam dopisywała, więc plażowałyśmy bez ustanku. Gdyby nie fakt, że wszystkie byłyśmy przeziębione ( oprócz psa - Tosi ), to pobyt byłby naprawdę udany.
Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają ( szczególnie zachwycające są te ze znikającą za horyzontem ognistą kulą zatapiającą się w morzu) ! :)

Hello !
I know that  I haven't been here for ages but we've got vacation and everyone is resting. So, I went to the seaside. On first and second day the weather was unpleasant but later was really sunny and hot. We were sunbathing all the time.
I hope you like all the photos ( especially these with the sunset ). :)


























A na sam koniec mam niespodziankę. Zdjęcie z dedykacją dla Kitten !

Takie tam z kozłem haha :))


Good night !

1 komentarz:

  1. Było świetnie :D Jak już mi się nos odetkał i się kaszlem nie dławiłam to nawet miałam siłę iść do miasta xD
    Oł noł!!!
    Takie tam z kozłem i baranem! Co to była za impreza OMG!!!!
    :D

    OdpowiedzUsuń