czwartek, 5 lipca 2012

Summer atmosphere

Cześć !

Dziś wybrałyśmy się z Kitten na sesję zdjęciową kolejnego outfitu z koronkową spódniczką w roli głównej. Kiedy jakiś rok temu mierzyłam w zarze tę spódnicę, nie byłam do niej do końca przekonana, ale zaryzykowałam i kupiłam, a teraz jestem bardzo zadowolona z zakupu, tym bardziej że w tym sezonie wszelkie koronkowe wstawki, sukienki etc. są szalenie modne.
Zdjęć tym razem będzie sporo, bo zainwestowałam w nową kartę pamięci do aparatu. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. :)









































 See you later :)
















3 komentarze:

  1. ile masz wzrostu? ile ważysz? slicznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomijając drobne usterki w czasie robienia zdjęć to na serio nam dobrze wyszło ;D
    Moja ty kochana, buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń