sobota, 22 grudnia 2012

Express yourself !

Cześć

W zasadzie to nie wiem, po co piszę tę notkę, chyba po prostu poczułam taką dziwną chęć podzielenia się z kimś moimi przemyśleniami, a że nie wiem, z kim tak do końca miałabym się dzielić, to stwierdziłam, że uraczę moimi "mądrościami" czytelników bloga. Tak, nie mam zbyt wielu odbiorców, ale czasem zastanawiam się nad pewną sprawą: otóż, zakładając tu konto, myślałam, że lepiej dla mojego zdrowia psychicznego będzie, jeśli sprawa posiadania przeze mnie bloga będzie owiana tajemnicą, zawoalowana, bo niby po co moi znajomi i ludzie niezbyt życzliwi mają wiedzieć, że coś takiego posiadam. Chciałam, by blog zyskał grono czytelników (niekoniecznie wielkie, bo wiem, że to wymaga także sporego wkładu pracy i zapewne reklamy), którzy nie będą mnie znali, ot tak, po prostu, oczekiwałam, żeby byli to ludzie postronni, obiektywni. Teraz, przeglądając photoblogi i inne tego typu strony moich znajomych czy ludzi ze szkoły, doszłam do wniosku, że oni chyba mają inne podejście do tej sprawy: tu każdy o każdym wszystko wie, tzn. nawet jeśli nie znam się z kimś osobiście, to wiem, kim jest ta osoba, bo oglądałam jej photobloga. Oni serwują wszystkim swoje życie prywatne na tacy, dosłownie. Pewnie wiecie, o co chodzi - strony typu: ask czy formspring, po prostu zadawanie pytań. Czasem dopada mnie taka refleksja nad tym wszystkim i tak się zastanawiam, czy gdybym to ja posiadała konto... czy ono cieszyłoby się jakąkolwiek popularnością, o co byłabym pytana. Nawet korci mnie trochę, żeby spróbować, ale ... nie wiem, czy to jest do końca dobry pomysł.
Zakładając bloga, liczyłam na jakieś opinie, komentarze, tymczasem jest ich mało, nawet bardzo, więc proszę: jeśli tylko macie na to ochotę, to pozostawcie po sobie jakiś ślad. :)

Cóż mogę jeszcze powiedzieć ? Taki dziwny dziś dzień, przynajmniej u mnie. Nie wiem, dlaczego, ale średnio czuję te święta, może przez to, że w tym roku jeszcze nie wystawiłam ozdób świątecznych ? ;P Tak, wiem, jestem dziwna, powinnam to zrobić już jakiś tydzień temu, ale to wszystko wiąże się ze sprzątaniem ( które notabene i tak mnie nie ominie). ;D
Póki co nastrajam się świątecznie, słuchając Louisa Armstronga. :)
http://www.youtube.com/watch?v=0Jx0yDTrot4


A jakie jest wasze zdanie na wyżej opisany przeze mnie temat ? :)


Hello !

In fact, I don't know why I'm writing this note, I think I just felt a strange desire to share my thoughts with someone and I decided to share them with you. Yes, I know that my blog hasn't got a lot of readers but sometimes I wonder about a thing: well, assuming the account here, I thought it will be better for my mental health if my blog will be shrouded in mystery, veiled, because why my friends and  people who aren't very friendly should  know that such a thing I have. I wanted to blog has gained readership (not really much, because I know that it also requires a sizeable amount of work and certainly ads) who don't know me, just like that, I just, I expected that they will be objective. Now I'm looking my friends' blogs ( or blogs people's from my school)  I came to the conclusion that they probably have a different approach to this issue: here everyone knows everything about each, that even if you do not know someone personally, you know who is this person, because I watched her photoblog. They serve all their private lives on the tray, literally. You probably know what's going on - the type: ask whether Formspring, just asking questions. Sometimes I have such a reflection on all this, and so I wonder whether if I had an account ... whether it would be popular what type of question would people ask. Even tempts me some to try, but ... I do not know if this is the end of a good idea.
Assuming blog, I was hoping for some opinions, comments, whereas there are few, very, so please: if you feel like it, you leave it to a trace behind. :)

I listening to Louis Armstrong. :)

http://www.youtube.com/watch?v=0Jx0yDTrot4

And what is your opinion on the above-described my topic? :)



Bye ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz