piątek, 1 marca 2013

March

Cześć ! :)

Czas szybko leci, mamy już 1 marca, a to powoduje, że jeszcze bardziej domagam się ciepła, słońca, po prostu wiosny ! Nie wiem, jak Was, ale mnie zima w tym roku zupełnie wykańcza, mam już jej serdecznie dosyć, bo zupełnie nie mam na nic ani siły, ani chęci. Ostatnio doszłam też do wniosku, że mam sporo rzeczy do zrobienia i zbyt mało czasu, by zrealizować swoje zamiary. Zrobiłam też króciutką listę moich postanowień, tak bez żadnej okazji i póki co się ich trzymam ( przynajmniej w jakiś dziewięćdziesięciu procentach ;p). Zdradzę Wam tylko, że codziennie robię po 100 brzuszków, reszta to tajemnica. :P 
Niestety, nie mam zbyt wiele zdjęć. Mogę nawet powiedzieć, że nie mam żadnego zdjęcia nowego outfitu. Jeśli tylko będę miała więcej wolnego czasu, sprzyjającą pogodę i fotografa ( tak, Sel, myślę tu o Tobie ;D ), to postaram się udokumentować stylizacje i wstawić nowe posty. ;)

Hello ! :)

Time flies quickly, we have 1st march and it makes me even more demand the heat, the sun, just spring ! I'm tired because of winter this year. I'm sick of it, because I totally haven't got neither the strength nor the desire. Recently I came also to the conclusion that I have a lot of things to do and too little time to realize my intentions. I did a very brief list of my provisions and I try to keep them. I'll tell You that I do every day 100 crunches, the rest is a mystery. ;P
Unfortunately, I don't have too many pictures. I can even say that I don't have any pictures of the new outfit. If only I had more free time, favorable weather and a photographer then I'll try to document the outfits and put new posts. ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz